احداث بیمارستان 1000 تختخوابی به نام پروفسور سمیعی در چین

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی به نام پروفسور سمیعی در چین نیو وبلاگ: پروفسور سمیعی در صفحه كاربری اینستاگرام خود خبر از احداث یك بیمارستان 1000 تختخوابی در شهر ˮشن چنˮ چین به نام خود اطلاع داد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، پروفسور مجید سمیعی، برجسته ترین جراح مغز دنیا با حضور در محل بیمارستان 1000 تختوابی شهر "شن چن" چین كه به نام پروفسور سمیعی نامگذاری شده، این مركز بزرگ پزشكی را افتتاح نمود.

این بیمارستان با نام مركز پزشكی سمیعی راه اندازی شد.

مركز پزشكی سمیعی یك بیمارستان دولتی غیر انتفاعی است كه در محل بیمارستان جولونگ(Julong) در منطقه جدید پینگشان تولید شده است. این مركز 68 هزار متر مربع مساحت دارد.

این مركز با توافق اولیه مركز بین المللی روش های نوآورانه پزشكی در هانوفر آلمان با مركز مدیریت بیمارستان عمومی شن چن آغاز به ساخت كرد، تا این مركز به نام پروفسور مجید سمیعی، جراح مغز مشهور دنیا كه جایزه "پزشك جهانی" را از هانوفر دریافت كرده، به دست ایشان تاسیس شود.



به گفته پروفسور سمیعی، این بیمارستان 1000 تختخوابی همه رشته های پزشكی را شامل می گردد و 200 تختخواب هم برای رشته علوم اعصاب در نظر گرفته شده است.

وی در اینستاگرام خود آورده است:

روز 18 دسامبر 2017 فاز اول یك بیمارستان بسیار پیشرفته 1000 تختخوابی در شهر شن چن كشور چین به نام مركز پزشكی سمیعی در شن چن راه اندازی شد. این بیمارستان بنا بر تصمیم دولت چین در نظر دارد پیرو خط مشی پروفسور مجید سمیعی اداره شود.

این مركز علاوه بر بخش های مختلف پزشكی، بخش مجهز 200 تختخوابی به علوم اعصاب اختصاص داده است.

تمام اساتید این بیمارستان از سوی پروفسور سمیعی انتخاب خواهند شد تا رهبری بخش های تخصصی مركز را بر عهده بگیرند.

شهر صنعتی 20 میلیون نفری شن چن تصمیم دارد با افتتاح این مركز بتواند همانطور كه در تمام رشته های فنی و اقتصادی یكی از پیشروترین شهرهای چین است، در عرضه خدمات پزشكی هم در سطح بین الملل باشد.

نقشه این بیمارستان بصورت یك "دست" است كه كف آن مركز ثقل بیمارستان و هر كدام از انگشتان بخش های مختلف این مركز می باشند. در فاز اول افتتاح، بیمارستان با استفاده از كلینیك سرپایی به بیماران خدمات عرضه می كند و در آینده نزدیك این بیمارستان به بهره برداری كامل خواهد رسید.



ایشان در پست دیگری در صفحه شخصی خود درباره لوگوی این مركز نوشتند:

لوگوی مركز پزشكی سمیعی در شن چن در نگاه اول به صورت دو دست است كه مغز انسان را در بر دارند. اهمیت این دو دست از دو منظر است:
۱. مهارت جراح در انگشتان و دستان اوست.
۲. دو دست نشانه همكاری ویژه تیم پروفسور سمیعی و تیم چینی در احداث و مدیریت این مركز است.

اگر دقیق تر به لوگو بنگریم، درخت تنومندی از بدنه پزشكی چین را خواهیم دید كه در حال رشد و نمو است و ریشه های این درخت كلمه سمیعی با حروف لاتین را تشكیل می دهند كه نشانگر نقش پروفسور سمیعی در تعلیم هزاران جراح مغز و اعصاب چینی در دهه های گذشته می باشد.

دولت چین به پاس خدمات بی شمار ایشان به علم پزشكی و به خصوص جراحی مغز و اعصاب، این بیمارستان را به نام ایشان اسم گذاری كرد.






1396/10/01
14:35:38
5.0 / 5
4539
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی