قیمت هفت سین در میادین میوه و تره بار تهران چند؟

قیمت هفت سین در میادین میوه و تره بار تهران چند؟ همزمان با خرید «هفت سین» سفره نوروز از طرف شهروندان، لیست «هفت سین» محصولات کشاورزی عرضه شده در میادین میوه و تره بار تهران و قیمت هر محصول اعلام گردید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ همچون اقلام هفت سین نوروزی، انواع سیب است که در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان (برای خرید هر کیلوگرم سیب قرمز)، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان (برای خرید هر کیلوگرم سیب سبز) و ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان (برای خرید هر کیلوگرم سیب زرد) تعیین شده است.
بر اساس این گزارش، سیر از دیگر اقلام سفره هفت سین است که هم اکنون، هر کیلوگرم سیر تازه با برگ با قیمت ۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیر تازه بدون برگ با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
سبزی، یکی از محصولات میادین میوه و تره بار است که بصورت دسته ای با قیمت هر کیلوگرم ۸ هزار و ۸۰۰ تومان و بصورت پاک کرده با قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد، ضمن این که توزیع محصول پرتقاضای سیب زمینی نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان در میادین ادامه دارد.
میزان عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در میادین افزایش یافت
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان این که این سازمان صرفاٌ عرضه کننده محصولات تنظیم بازار است و در تامین این محصولات هیچ نقشی ندارد، اظهار داشت: باتوجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، در صورت تامین گوشت گوساله و گوسفندی مورد نیاز میادین میوه و تره بار، میزان عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در این مراکز افزوده شد.
ایوب فصاحت با تاکید بر اینکه به زودی گوشت وارداتی نیز در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد، اضافه کرد: در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های دولتی، به شهروندان اطمینان می دهیم که ارزاق و مایحتاج روزانه آنها را باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می نماییم.
وی با اشاره به اختلاف ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار با قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار، اظهار نمود: علاوه بر کیفیت بهتر، عرضه دستچین محصولات در میادین میوه و تره بار به شهروندان این امکان را می دهد که محصولات روزانه خودرا به اندازه مورد نیاز خریداری نمایند، در صورتیکه سیب و پرتقال تنظیم بازار بصورت درهم و صندوقی عرضه می شود.


فصاحت با اعلان اینکه یکی از دلیلهای افزایش استقبال شهروندان و ازدحام در میادین میوه و تره بار، اختلاف ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است، اشاره کرد: مبنای قیمت گذاری سیب و پرتقال تنظیم بازار، قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار است.
وی حذف واسطه های غیر ضرور و پشتیبانی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی را یکی از مهم ترین اولویت های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و تاکید کرد: در امتداد تحقق اهداف اساسی و مهم این سازمان، با بهره گیری از فضاهای باز موجود در میادین میوه و تره بار و ایجاد غرفه های جدید، امکان عرضه مستقیم میوه و تره بار و محصولات تنظیم بازار را به شکل گسترده فراهم آورده ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که بصورت ناشناس و سرزده در میادین میوه و تره بار سطح شهر حضور پیدا می کنند و در گفت و گو با شهروندان، از نزدیک در جریان نظرات و مطالبات آنها قرار می گیرد، اشاره کرد: برای به حداقل رساندن زمان انتظار مراجعه کنندگان برای تهیه محصولات مورد نیازشان از میادین، از تمام امکانات و توان خود تلاش می نماییم تا تعداد عرضه کنندگان و میزان عرضه را افزایش دهیم.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، بیش از ۲۶۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

1400/12/28
14:39:35
0.0 / 5
450
تگهای خبر: سازمان , فضا , كیفیت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی